Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

Χρονια Πολλά, Χριστός Ανέστη

Φίλες μου γειά σας
Χρόνια Πολλά, Χριστός Ανέστη, με υγεία και ευτυχία.
Ελπίζω να μου είσαστε καλά. Εμείς "μαζευτήκαμε" τελικά και ετοιμαζόμαστε για τη Δευτέρα... Περάσαμε πολύ ωραία, σε χωριά και χωριουδάκια. Ήταν και ο καιρός που βοηθούσε. Ας είμαστε καλά και του χρόνου να περάσουμε έτσι ωραία και να ευχαριστηθούμε τόσο το Πάσχα όσο και τη φύση.
Στη σημερινή μου ανάρτηση είμαι διπλά χαρούμενη γιατί θα σας πω και τα νέα για το bazaar της λαμπάδας που έκανα. Ήταν... τέλεια (που λέει και η ανηψιά μου η Χριστίνα). Περάσαμε φανταστικά. Ήρθε πολύς κόσμος, τόσος που ακόμα κι εγώ έμεινα άφωνη. Είχαμε φτιάξει 150 λαμπάδες και λέω είχαμε γιατί συνέβαλε ενεργά και ο γιος μου ο οποίος έφτιαξε μόνος του 20 λαμπάδες (με μπιστόλι σιλικόνης παρακαλώ...) και έδωσε από την πρώτη κιόλας μέρα τις 15. Χρησιμοποιήσαμε διάφορα υλικά, από πλεκτά λουλούδια με το βελονάκι μέχρι fimo. Φτιάξαμε δαχτυλίδια και βραχιόλια αλλά και κολιέ με διάφορες χάντρες, μπρελόκ με την Άννα και το Μίμη από τα παλιά μας αναγνωστικά. Είχαμε τρελλαθεί... δεν ξέραμε τι να πρωτοφτιάξουμε... Το ευχαριστηθήκαμε μέχρι το τελευταίο λεπτό.
Για να πω την αλήθεια είχα αγωνία γιατί ήταν η πρώτη φορά που θα έβλεπε ο κόσμος, τόσο ανοιχτά, τις δημιουργίες μου. Όμως όλα πήγαν καλά και μάλιστα το ευχαριστηθήκαμε τόσο πολύ που λέμε να το ξανακάνουμε. Ήταν σαν πανηγύρι. Γελούσαμε, φωνάζαμε, τρώγαμε τα κουλουράκια της μαμάς μου... Τέλεια... Ότι και να πω είναι λίγο.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους φίλους μου που ήρθαν και με τίμησαν σε αυτή την προσπάθειά μου, και με ενθάρρυναν με τα καλά τους λόγια.
Σας αγαπώ όλους πολύ.




































Φιλάκια
Άννα

6 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά!!!Είναι υπέροχες οι λαμπάδες σου!!!!Και του χρόνου να είσαι καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ. Όλοι να είμαστε καλά και να μπορούμε να τα λέμε. Φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Διαβάσαμε καλά?150 λαμπάδες?!?!Ουάουυυυυυ!!!!Μπράβο σας!!Και του χρόνου να είσαστε καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά διαβάσατε. 150 λαμπάδες!!! Όταν τις μέτρησα τελικά δεν το πίστευα.

      Διαγραφή
  3. Λαμπάδες για όλα τα γούστα!Δεν θα έμεινε κανείς παραπονεμένος!! μπράβο σας και του χρόνου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως όλοι έμειναν πολύ ευχαριστημένοι και το χάρηκαν. Κάνανε σαν παιδιά. Είχε πολύ πλάκα.

      Διαγραφή